msp-gurkan

Alla inlägg under mars 2012

Av blackie - 22 mars 2012 17:56

 


kul! :)

Av blackie - 22 mars 2012 17:23

hejj, sötis :)


min nya bäzza:

 

My msp


sry oscar40 :(

Av blackie - 20 mars 2012 18:18

Datorn: Hej! Välkommen hit!

Du: HAJJ!

Datorn: Säg något.

Du: GJORDE PRECIS!! :)

Datorn: Ja.

Du: ok...

Datorn: Japp.

Du: nepp

Datorn: Vad tycker du om att äta?

Du: GLASS

Datorn: Jaha.

Du: DU DÅ?

Datorn: Vad var frågan?

Du: vad du gillar att äta?

Datorn: Inget.

Du: bajs kanske?

Datorn: Kan du någon rolig historia?

Du: nee.

Datorn: Vad gör du just nu?

Du: chattar med dig...

Datorn: Nej, du pratar med mig.

Du: jaja sak samma... :O

Datorn: ;)

Du: ;)

Datorn: Tycker du om datorer?

Du: ja...

Datorn: Vad bra! :)

Du: gör du?

Datorn: Nej.

Du: men varför gillar du inte dig själv?

Datorn: Därför att jag inte vill det.

Du: ok...weard

Datorn: Japp.

Du: ok...

Datorn: Tycker du om citroner?

Du: nej d e fööör surt

Datorn: Är det fint väder hos dig?

Du: njaa...lite muligt...

Datorn: Kan du någon rolig historia?

Du: ja...

Datorn: Kan du lära mig en?

Du: NEEEEJ :)

Datorn: Kan du någon rolig historia?

Du: nej

Datorn: Nähä.

Du: kan du?

Datorn: Ja.

Du: berätta :)

Datorn: Varför ska jag det?

Du: för d e kul!

Datorn: Ska jag berätta en saga?

Du: ja!

Datorn: Det var en gång en gång.

Du: ok

Datorn: Japp.

Du: fortsätt!

Datorn: Tycker du att jag är korkad?

Du: lite... :)

Datorn: :D

Du: :D på diiiig!

Datorn: Nej.

Du: jooo

Datorn: Tycker du om datorer?

Du: ja...jag sa d innan!

Datorn: Det sa jag också.

Du: nej

Datorn: Nähä.

Du: joho

Datorn: Kan du spela gitarr?

Du: lite kan du?

Datorn: Jaha.

Du: kan du?

Datorn: Nej.

Du: synd :'(

Datorn: Tycker du att jag är korkad?

Du: ja

Datorn: Du är ännu mer korkad.

Du: NEEEEJ :(((

Datorn: Vill du veta en sak?

Du: ja

Datorn: Jag glömde vad jag skulle säga. :(

Du: men dumbom

Datorn: Vill du ha en bulle?

Du: ja

Datorn: Jag har tyvärr inga.

Du: men bajs

Datorn: Jag vill ha en pepparkaka.

Du: jag me

Datorn: Jaha.

Du: hejdå :)

Datorn: Vart ska du?

Du: ingenstans bara gå...

Datorn: Kan du spela gitarr?

Du: sluuuta jag sa heeejdååå!

Datorn: Tycker du om datorer?

Du: sticj!

Datorn: Tycker du om datorer?

Du: stick*

Datorn: Tycker du om datorer?

Du: baajs

Datorn: Vad tycker du om att äta?

Du: glass och du då?

Datorn: Jag tycker om att äta sladdar.

Du: uuuuwwe

Av blackie - 20 mars 2012 06:53

ni kanske får se headern idag elr imorrn!


den e inte på fin men jag e nybörjare på sånt här :( :)




 

Av blackie - 19 mars 2012 17:17

jeppz, jag har köpt ett nytt snyggt hår :))


  snyggt va?

Av blackie - 19 mars 2012 15:21

ja juste headern, den e färdig men jag e hos pappa o jag gjorde headern hos mamma, jag skulle lagt till den!  


BAJS, BAJS, BAJS, BAJS, BAJS, BAJS, BAJS, BAJS, BAJS, BAJS, BAJS, BAJS, BAJS, BAJS O TILL SIST BAAAAJS   

Av blackie - 18 mars 2012 12:51

jag försöker göra en ny header så ni får vänta lite tills jag e klar, e nån såååå snäll att hon/han skulle kunna göra en snygg åt majj???


ps.har nån sett den nya judith o judith reklamen??? exorsisten kommer upp med judith hår!! :((

Av blackie - 10 mars 2012 16:38

 veckans snällis är: sag08

för hon var men o hjälpte mig när jag bråkade med en annan tjej 

   bara för att du e så snäll ska du få 3 autos!

översätt texten

heejj, detta e en MSP blogg typ...

va e klockan???

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

vAd e bäst?
 MSP(såklart ^^)
 gsm!!!
 stardoll
 panfu
 spela.se
 howrse
 vet ingen av dem freakade ställena...

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

MSP-gurkis :)

hajj hajj! :)

Blue Berry and Cherry Mix

musen

Shoop Da Whoop Alternate Select
Dancing Banana Playing Guitar

Ovido - Quiz & Flashcards